چشم انداز بخش موتورسیکلت برای هوندا کلیدی است.
همیشه پتانسیل برای بهبود حاشیه ها در خودرو وجود دارد، اما سابقه نشان می دهد که پیشرفت مادی در اینجا بسیار چالش برانگیز است.
ما فرصت ها و همچنین چالش هایی را برای هوندا می بینیم – لباس مجلسی دخترانه جدید در بازارهای آسه آن، رشد بازار جدید و خودروهای برقی.
مدیریت اعلام کرده است که بازارهای آسه آن شروع به بلوغ برای هوندا کرده اند و آنها انتظار ندارند تا سال 2025 شاهد تقاضای عمده در سراسر جهان باشند.
این شرکت تمرکز خود را بر هند در حال ظهور دارد و در اسکوترها مسلط است، اما در نور حضور محدودی دارد.
(LBC) و موتورسیکلت های سایز متوسط ((Mid MC)) که زمینه ای برای بهبود است.
در مجموع، به نظر می رسد که شرکت در حال کاهش چشم انداز افزایش حجم در این مقطع فعلی و تمرکز بر بهبود ترکیب فروش با LMC ها و MC ها (به غیر از بازارهایی مانند بنگلادش) است.
مثبت است که ببینیم هوندا رویکرد خود را به بازارهای محلی سرمایه لازم برای تولید ظروف یکبار مصرف تطبیق می دهد، اما به نظر می رسد رشد کمتری نسبت به سهم محرک با حجم در بازارهای محلی باشد.
بازارهای جدید مورد نظر آمریکای لاتین و بخش هایی از آفریقا هستند.
هوندا جای پای محکمی در برزیل دارد و از این رو می تواند در بازارهای همسایه مانند آرژانتین و کلمبیا گسترش یابد.
آفریقا با توجه به موقعیت غالب تولیدکنندگان هندی Baja و TVR و چندین برند چینی که در آنجا فعالیت می کنند مانند Apsonic و Jialing بیشتر یک علامت سوال است.
هوندا حضور قابل توجهی در این قاره دارد، اما از منظر موتور هوندا قیمت باید با ASP های بسیار پایین رقابت کند تا توجیه یک تهاجمی بزرگ در بازار در اینجا دشوار باشد.
سپس به خودروهای برقی می رسیم.
قوانین ممنوعیت موتورسیکلت با موتورهای احتراق داخلی به اندازه سایر وسایل نقلیه سختگیرانه نیست، اما روند معرفی آنها تعیین شده است.
هوندا مدلهایی را با استفاده از باتریهای قابل تعویض استاندارد برای موتورسیکلتهای کوچک و متوسط خود به همراه سه OEM داخلی دیگر KTM و Piaggio عرضه خواهد کرد.
برای موتورسیکلت های بزرگتر، انتظار می رود از باتری های شارژ سریع استفاده شود.
مسئله اینجاست که انتظار می رود خودروهای برقی برای ترکیب فروش منفی باشند.
اگرچه مدیریت مطمئن است که حاشیه ها می تواند در طول زمان بهبود یابد، اما واقعیت این است که خودروهای برقی پس از معرفی در بخش اصلی کسب و کار هوندا، حاشیه سود را کاهش می دهند.
از این منظر، ما معتقدیم که چشم انداز تجارت موتورسیکلت نحوه تشخیص جیوه قرمز هوندا خنثی تا منفی است.
چشم انداز رشد حجم در بازارهای اشباع محدود به نظر می رسد و خودروهای الکتریکی برای سودآوری مختل خواهند بود.
اکنون به محدوده کاهش هزینه ها نگاه می کنیم.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.